in Άρθρα στα Ελληνικά

Προς κ.Κάρογιαν: Θέλετε λύση του Κυπριακού;

Κύριε Κάρογιαν μου, διαβάζω τις δηλώσεις σου στον Φιλελεύθερο και ενώ συμφωνώ με πολλές από τις προϋποθέσεις που θέτεις για τη λύση (επεμβατικά δικαιώματα, βασικές ελευθερίες, αποχώρηση στρατευμάτων) βλέπω ότι υπάρχει πρόβλημα. Αν κ. Κάρογιαν θέτεις σαν προϋπόθεση να γυρίσουν ΟΛΟΙ οι πρόσφυγες στα σπίτια τους και να φύγουν ΟΛΟΙ οι έποικοι τότε δεν θέλεις λύση. Οι προϋποθέσεις που θέτεις είναι πρακτικά αδύνατες. Άρα, οι δηλώσεις σου ή είναι δημαγωγίες για να τονώσεις το τάχα πατριωτικό προφίλ που προβάλλει το κόμμα σου βάζοντας τα μικροκομματικά συμφέροντα σου πάνω από το καλό της χώρας, ή απλά θέλεις να σαμποτάρεις τις συνομιλίες (λες και χρειαζόταν βοήθεια από εσένα για να μπλοκάρουν οι συνομιλίες). Τελικά αποφασίστε, θέλετε να λυθεί το Κυπριακό ή όχι;

Leave a Reply

12 Comments

  1. Αγαπητέ Γιώργο αν ηθκιαβάσεις προσεκτικά αυτά που είπεν ο Κύριος πρόεδρος της βουλής δεν είπεν αυτά που εσύ εκατάλαβες. Ο εμπαιγμός είναι ακόμα πιό subtile που αυτόν για τον οποίον εσύ τον κατηγορείς.

    Είπεν “να τερματιστεί ο επικοισμός” δεν είπεν να φύγουν ΟΛΟΙ οι έποικοι. Άρα τες 50 000 που εδέχτην ο Τάσσος τζιαι είπεν το αννοιχτά τζιαι ο Γριστόφκιας ότι δέχεται, μπορεί να το δεχτεί τζιαι ο Κύριος πρόεδρος της βουλής διότι τερματίζει τον επικοισμόν. Τζιαι άμαν το σκεφτείς καλά καλά τερματίζει τον.

    Είπεν να διασφαλίζει το δικαίωμαν επιστροφής, δεν είπεν να επιστρέψουν ΟΛΟΙ οι πρόσφυγες στα σπίτια τους. Ούλλος ο κόσμος ξέρει το ότι δεν έχει πάνω που 5% των προσφύγων που θα θελήσουν να παν να κυβερνιούνται που τους Τούρκους αλλά για ψυχολογικούς λόγους ούλλοι οι δικοί μας θέλουν να τους δώκουν τους φτωχούς τους πρόσφυγες την ευθύνην να δώκουν τες πατρογονικές τους εστίες στους Τούρκους διότι τζιείνοι δεν έχουν την πολιτικήν δύναμην να το κάμουν.

    Ο Καρογιάν δεν είπεν τίποτε το νέον, ούτε τζιαι ξεφεύγει που την γραμμήν του Βασιλείου, Κληρίδη, Τάσσου, Χριστόφια σε σχέσην με τες αρχές. Είναι η φρασεολογία που αλλάσσει τζιαι εδώ είναι η μεγάλη απάτη.

  2. Acera,

    Τζίνο που μου την έδωκε πας τη κκελέ ήταν το «δεν νοείται λύση που δεν θα διασφαλίζει το δικαίωμα επιστροφής των προσφύγων στις πατρογονικές τους εστίες». Όσο καταλάβω, εστίες σημαίνει σπίθκια, πατρογονικές σημαίνει τα σπίθκια των γονιών τους, άρα όλοι οι πρόσφυγες στα σπίτια τους. Αν όντως εννοούσε τούτο που λαλείς ήταν να εμιλούσε μέσα για διακανονισμό, αποκατάσταση δηλαδή των προσφύγων (όπως λαλεί ο Ομήρου συχνά, προσέχουν τα τούτα τα πράματα). Τούτος εν ο λόγος που ενευρίασα, επειδή αντικειμενικά εν γίνεται ούλλοι οι πρόσφυγες να έχουν δικαίωμα επιστροφής, κάποιοι εννα πιάν λεφτά προς αποκατάστασης της απουσίας τούτου του δικαιώματος. Άλλο το δικαίωμα να ζήσεις πχ στο χωρκό σου, τζιαι άλλο στην πατρογωνική σου εστία.. εν γίνεται ούλλοι να έχουν τούτο το διακαίωμα λαμβανομένου υπόψη της κατάστασης.

    Για τους έποικους πάω πάσο, έσιεις δίκαιο.

  3. Αγαπητέ Γιώργο αν ηθκιαβάσεις προσεκτικά αυτά που είπεν ο Κύριος πρόεδρος της βουλής δεν είπεν αυτά που εσύ εκατάλαβες. Ο εμπαιγμός είναι ακόμα πιό subtile που αυτόν για τον οποίον εσύ τον κατηγορείς.

    Είπεν “να τερματιστεί ο επικοισμός” δεν είπεν να φύγουν ΟΛΟΙ οι έποικοι. Άρα τες 50 000 που εδέχτην ο Τάσσος τζιαι είπεν το αννοιχτά τζιαι ο Γριστόφκιας ότι δέχεται, μπορεί να το δεχτεί τζιαι ο Κύριος πρόεδρος της βουλής διότι τερματίζει τον επικοισμόν. Τζιαι άμαν το σκεφτείς καλά καλά τερματίζει τον.

    Είπεν να διασφαλίζει το δικαίωμαν επιστροφής, δεν είπεν να επιστρέψουν ΟΛΟΙ οι πρόσφυγες στα σπίτια τους. Ούλλος ο κόσμος ξέρει το ότι δεν έχει πάνω που 5% των προσφύγων που θα θελήσουν να παν να κυβερνιούνται που τους Τούρκους αλλά για ψυχολογικούς λόγους ούλλοι οι δικοί μας θέλουν να τους δώκουν τους φτωχούς τους πρόσφυγες την ευθύνην να δώκουν τες πατρογονικές τους εστίες στους Τούρκους διότι τζιείνοι δεν έχουν την πολιτικήν δύναμην να το κάμουν.

    Ο Καρογιάν δεν είπεν τίποτε το νέον, ούτε τζιαι ξεφεύγει που την γραμμήν του Βασιλείου, Κληρίδη, Τάσσου, Χριστόφια σε σχέσην με τες αρχές. Είναι η φρασεολογία που αλλάσσει τζιαι εδώ είναι η μεγάλη απάτη.

  4. Acera,

    Εν μέρει έσιεις δίκαιο (ως προς το ότι ο εμπαιγμός έσιει πιο μεγάλο φάσμα που τζίνο που επεριέγραψα εγώ). Το σχόλιο σου νομίζω στέκεται δίπλα που το δικό μου, εν το αναιρεί.

    Τζίνο που μου την έδωκε πας τη κκελέ ήταν το «δεν νοείται λύση που δεν θα διασφαλίζει το δικαίωμα επιστροφής των προσφύγων στις πατρογονικές τους εστίες». Όσο καταλάβω, εστίες σημαίνει σπίθκια, πατρογονικές σημαίνει τα σπίθκια των γονιών τους, άρα όλοι οι πρόσφυγες στα σπίτια τους. Αν όντως εννοούσε τούτο που λαλείς ήταν να εμιλούσε μέσα για διακανονισμό, αποκατάσταση δηλαδή των προσφύγων (όπως λαλεί ο Ομήρου συχνά, προσέχουν τα τούτα τα πράματα). Τούτος εν ο λόγος που ενευρίασα, επειδή αντικειμενικά εν γίνεται ούλλοι οι πρόσφυγες να έχουν δικαίωμα επιστροφής, κάποιοι εννα πιάν λεφτά προς αποκατάστασης της απουσίας τούτου του δικαιώματος. Άλλο το δικαίωμα να ζήσεις πχ στο χωρκό σου, τζιαι άλλο στην πατρογονική σου εστία.. εν γίνεται ούλλοι να έχουν τούτο το δικαίωμα λαμβανομένου υπόψη της κατάστασης.

    Για τους έποικους πάω πάσο, έσιεις δίκαιο.

    Τελικά όμως το ερώτημα παραμένει το ίδιο.. θέλουν λύση; (προσπαθώ πολλά σκληρά να μεν δώκω απάντηση στο ερώτημα μου τζιαι να με πουν υπερβολικό πάλε.. εν ξιχάνουμε όμως ούτε τι εκάμναν στους Τ/Κ ούτε τους χειρισμούς του Τάσσου με τες ευλογίες όλων μας [μιλώ για ΑΚΕΛ/ΕΔΕΚ])

  5. Λύσην δεν θέλουν, αυτό ξέρει το τζιαι η κουτσή Μαρία Γιώργο. Εσύ που είσαι κοντά στην Εδέκ, οι εδεκίτες οι “official” θέλουν λύση; Τζιαι για να είμαι πιό συγκεκριμένος,

    Ο Λυσσαρίδης θέλει λύση;
    Ο Ομήρου θέλει λύση;
    Ο Σιζόπουλλους θέλει λύση;
    Η Ρούλλα θέλει λύση;
    Ο Βαρνάβας θέλει λύση;
    Ο Χαννίδης θέλει λύση;
    Ο Γιώργος Ιορδάνου θέλει λύση;

  6. Ναι, είμαι σίγουρος ότι όλα τα στελέχη (είδες που απαντώ τζιαι εγώ ΔΗΚΟϊκά) της ΕΔΕΚ θέλουν λύση. Το ότι συνέχεια πιππιλιέται ότι το Σχέδιο Ανάν ήταν έκτρωμα, εν σημαίνει ότι εν θέλουν λύση. Σημαίνει ότι το σχέδιο Ανάν ήταν έκτρωμα. Τζιαι κατά την άποψη μου είσιεν πολλά προβλήματα (εν το παίρνω ως το έκτρωμα εγώ), εσηζητήσαμεν τα ξανά, έγραψα σου τζιαι post για το πως θωρώ την πιθανή λύση. Το πρόβλημα εν ότι εταυτιστήκαν (η ΕΔΕΚ) με τον Τάσσο ο οποίος απλά εν έθελε λύση τζιαι απλά εν εδιαπραγματεύτηκε το σχέδιο που είσιε στα σιέρκα του. Η ΕΔΕΚ έβαλε τες προϋποθέσεις της τότε, τζιαι ήταν ως την τελευταία νούσιμες. Ο Τάσσος (με τις ευλογίες ούλλων μας – επιμένω) απλά εσήκωσε τα σιέρκα ψηλά τζιαι άρκεψε το κλάμα που τες τηλεοράσεις. Δηλαδή επίτευξε τον σκοπό του. Αν θυμάσαι, τον τζιαιρό του σχεδίου ανάν, η ΕΔΕΚ σε καμιά φάση εν είπε ότι διαφωνεί στη βάση του, μάλιστα ως την τελευταία ώρα η απόφαση εκρέμμετουν που μιαν κλωστή (τούτο αν θέλεις το πιστεύκεις, αλλά πιστοποιώ το). Μετά έγινε μόδα ότι εδιαφωνούσαν στη βάση. Κατά τη διάρκεια, η θέση της επίσημης εδέκ ήταν αξιοπρεπέστατη. Για τον γιατρό είπαμεν τα ξανά..

    Εν τω μεταξύ, γιατί τόσος καμός για τον Χαννίδη; Κάμνουν τόσο σούσουρο οι φασίστες στο γνωστόν ιστολόγιο, αλλά εν εκατάλαβα τον λόγο. Ο τύπος εν υπάρχει. Έπιαε τη νεολαία, τζιαι επαρετήθηκε η μισή γραμματεία, έβαλε Ευροεκλογές έχοντας μόνο τες λίρες του τζιαι ήρτε τρίτος (αν θυμούμαι καλά, μπορεί τζιαι ναν πιο κάτω) τζιαι καταϊδρωμένος. Τούτη τη φορά, ούτε καν ψηφοδέλτιο εν εκατάφερε να μπεί. Ως τζιαι το κόμμα που τον είσιε σαν πολλά υποσχόμενο, έστειλε ανθυποψήφιο του στες εκλογές της νεολαίας.

  7. Λύσην δεν θέλουν, αυτό ξέρει το τζιαι η κουτσή Μαρία Γιώργο. Εσύ που είσαι κοντά στην Εδέκ, οι εδεκίτες οι “official” θέλουν λύση; Τζιαι για να είμαι πιό συγκεκριμένος,

    Ο Λυσσαρίδης θέλει λύση;
    Ο Ομήρου θέλει λύση;
    Ο Σιζόπουλλους θέλει λύση;
    Η Ρούλλα θέλει λύση;
    Ο Βαρνάβας θέλει λύση;
    Ο Χαννίδης θέλει λύση;
    Ο Γιώργος Ιορδάνου θέλει λύση;

  8. Ναι, είμαι σίγουρος ότι όλα τα στελέχη (είδες που απαντώ τζιαι εγώ ΔΗΚΟϊκά) της ΕΔΕΚ θέλουν λύση. Το ότι συνέχεια πιππιλιέται ότι το Σχέδιο Ανάν ήταν έκτρωμα, εν σημαίνει ότι εν θέλουν λύση. Σημαίνει ότι το σχέδιο Ανάν ήταν έκτρωμα. Τζιαι κατά την άποψη μου είσιεν πολλά προβλήματα (εν το παίρνω ως το έκτρωμα εγώ), εσηζητήσαμεν τα ξανά, έγραψα σου τζιαι post για το πως θωρώ την πιθανή λύση. Το πρόβλημα εν ότι εταυτιστήκαν (η ΕΔΕΚ) με τον Τάσσο ο οποίος απλά εν έθελε λύση τζιαι απλά εν εδιαπραγματεύτηκε το σχέδιο που είσιε στα σιέρκα του. Η ΕΔΕΚ έβαλε τες προϋποθέσεις της τότε, τζιαι ήταν ως την τελευταία νούσιμες. Ο Τάσσος (με τις ευλογίες ούλλων μας – επιμένω) απλά εσήκωσε τα σιέρκα ψηλά τζιαι άρκεψε το κλάμα που τες τηλεοράσεις. Δηλαδή επίτευξε τον σκοπό του. Αν θυμάσαι, τον τζιαιρό του σχεδίου ανάν, η ΕΔΕΚ σε καμιά φάση εν είπε ότι διαφωνεί στη βάση του, μάλιστα ως την τελευταία ώρα η απόφαση εκρέμμετουν που μιαν κλωστή (τούτο αν θέλεις το πιστεύκεις, αλλά πιστοποιώ το). Μετά έγινε μόδα ότι εδιαφωνούσαν στη βάση. Κατά τη διάρκεια, η θέση της επίσημης εδέκ ήταν αξιοπρεπέστατη. Για τον γιατρό είπαμεν τα ξανά..

    Εν τω μεταξύ, γιατί τόσος καμός για τον Χαννίδη; Κάμνουν τόσο σούσουρο οι φασίστες στο γνωστόν ιστολόγιο, αλλά εν εκατάλαβα τον λόγο. Ο τύπος εν υπάρχει. Έπιαε τη νεολαία, τζιαι επαρετήθηκε η μισή γραμματεία, έβαλε Ευροεκλογές έχοντας μόνο τες λίρες του τζιαι ήρτε τρίτος (αν θυμούμαι καλά, μπορεί τζιαι ναν πιο κάτω) τζιαι καταϊδρωμένος. Τούτη τη φορά, ούτε καν ψηφοδέλτιο εν εκατάφερε να μπεί. Ως τζιαι το κόμμα που τον είσιε σαν πολλά υποσχόμενο, έστειλε ανθυποψήφιο του στες εκλογές της νεολαίας.

  9. Λύσην δεν θέλουν, αυτό ξέρει το τζιαι η κουτσή Μαρία Γιώργο. Εσύ που είσαι κοντά στην Εδέκ, οι εδεκίτες οι “official” θέλουν λύση; Τζιαι για να είμαι πιό συγκεκριμένος,

    Ο Λυσσαρίδης θέλει λύση;
    Ο Ομήρου θέλει λύση;
    Ο Σιζόπουλλους θέλει λύση;
    Η Ρούλλα θέλει λύση;
    Ο Βαρνάβας θέλει λύση;
    Ο Χαννίδης θέλει λύση;
    Ο Γιώργος Ιορδάνου θέλει λύση;

  10. Ναι, είμαι σίγουρος ότι όλα τα στελέχη (είδες που απαντώ τζιαι εγώ ΔΗΚΟϊκά) της ΕΔΕΚ θέλουν λύση. Το ότι συνέχεια πιππιλιέται ότι το Σχέδιο Ανάν ήταν έκτρωμα, εν σημαίνει ότι εν θέλουν λύση. Σημαίνει ότι το σχέδιο Ανάν ήταν έκτρωμα. Τζιαι κατά την άποψη μου είσιεν πολλά προβλήματα (εν το παίρνω ως το έκτρωμα εγώ), εσηζητήσαμεν τα ξανά, έγραψα σου τζιαι post για το πως θωρώ την πιθανή λύση. Το πρόβλημα εν ότι εταυτιστήκαν (η ΕΔΕΚ) με τον Τάσσο ο οποίος απλά εν έθελε λύση τζιαι απλά εν εδιαπραγματεύτηκε το σχέδιο που είσιε στα σιέρκα του. Η ΕΔΕΚ έβαλε τες προϋποθέσεις της τότε, τζιαι ήταν ως την τελευταία νούσιμες. Ο Τάσσος (με τις ευλογίες ούλλων μας – επιμένω) απλά εσήκωσε τα σιέρκα ψηλά τζιαι άρκεψε το κλάμα που τες τηλεοράσεις. Δηλαδή επίτευξε τον σκοπό του. Αν θυμάσαι, τον τζιαιρό του σχεδίου ανάν, η ΕΔΕΚ σε καμιά φάση εν είπε ότι διαφωνεί στη βάση του, μάλιστα ως την τελευταία ώρα η απόφαση εκρέμμετουν που μιαν κλωστή (τούτο αν θέλεις το πιστεύκεις, αλλά πιστοποιώ το). Μετά έγινε μόδα ότι εδιαφωνούσαν στη βάση. Κατά τη διάρκεια, η θέση της επίσημης εδέκ ήταν αξιοπρεπέστατη. Για τον γιατρό είπαμεν τα ξανά..

    Εν τω μεταξύ, γιατί τόσος καμός για τον Χαννίδη; Κάμνουν τόσο σούσουρο οι φασίστες στο γνωστόν ιστολόγιο, αλλά εν εκατάλαβα τον λόγο. Ο τύπος εν υπάρχει. Έπιαε τη νεολαία, τζιαι επαρετήθηκε η μισή γραμματεία, έβαλε Ευροεκλογές έχοντας μόνο τες λίρες του τζιαι ήρτε τρίτος (αν θυμούμαι καλά, μπορεί τζιαι ναν πιο κάτω) τζιαι καταϊδρωμένος. Τούτη τη φορά, ούτε καν ψηφοδέλτιο εν εκατάφερε να μπεί. Ως τζιαι το κόμμα που τον είσιε σαν πολλά υποσχόμενο, έστειλε ανθυποψήφιο του στες εκλογές της νεολαίας.